Grote Clubactie van zaterdag 1 oktober

Beste leden,

Op zaterdag 1 oktober start landelijk de verkoop van de Grote Clubactie.Voor sommige mensen is dit een bekende actie voor anderen is dit geheel iets nieuws.

Wat is dat nou precies de GCA?
Verkoop van loten waarbij een groot deel ten goede komt aan onze vereniging.
De lotenverkoop van de Grote Clubactie 2014 begint opzaterdag 1 oktober. Eerder mogengeenloten worden verkocht. Een lot van de Grote Clubactie kost € 3,- (waarvan € 2,40 ten gunste komt van de club). Dus hoe meer loten je verkoop, hoe hoger de opbrengst. En dat kunnen we goed gebruiken voor de aankoop van materiaal voor de club.

Deze week heb ik bij de coaches of team managers een enveloppe afgeleverd met daarin voor elk kind een boekje en een brief. De kinderen zullen vanaf zaterdag starten met de verkoop van de loten!

Nodig daarom zoveel mogelijk vrienden, familie, buren, kennissen, leraren, winkeliers uit om loten te kopen van de LHC kinderen die met de boekjes langs de deur komen of via de online verkoop van de GCA. Dan is de LHC geholpen!

Met vriendelijke groet,

Coördinatoren Grote Clubactie,