van 't bestuur

Even voorstellen: Ellen Belterman

Ik wil me nog steeds voorstellen.

Al sinds maart van dit jaar zit ik als secretaris in het bestuur, als opvolgster van Saskia. Ik ben geboren in Borculo, een echte Achterhoekse! Ik woon samen met Jeroen. We hebben twee kinderen, Tijmen (j) is 13 jaar en fanatiek voetballer en Luka (m) is 11jaar en hockeyster. In 2005 zijn we vanuit Utrecht naar Lochem verhuisd.
Mijn kennismaking met LHC dateert vanaf het moment dat Luka lid is geworden als kabouter bij Piet, inmiddels speelt zij in de MD1. Ik hockey zelf niet, maar loop hard en ben gek op poweryoga. In het dagelijks leven ben ik office/HR manager bij Freetime Company in Lochem. Vanwege mijn achtergrond past deze ‘ functie ‘ mij als een jas.

Velen van jullie kennen mij misschien niet, ik ben ook niet super vaak op de club. Ik ben meer van het soort onzichtbare kracht, en liever bezig achter de schermen. Ik ben blij in deze functie, in dit bestuur. Wat een leuk team hebben wij, hoe goed vullen we elkaar aan.

Mijn grootste activiteit/bezigheid in het afgelopen halfjaar was denk ik wel het realiseren van de nieuwe LHC-website, deze ging net voor de zomer live. De wens was er al even; een nieuwe site in een moderner jasje. En eerlijk is eerlijk; ik vind hem mooi geworden en ben er trots op. Ondanks dat hij nog niet klaar is.
Daarnaast vul ik LISA met content, evenals Facebook (samen met Ingrid), en overspoel de Lochemse Media met persberichten wanneer er iets over de club te melden is. Juist voor deze communicatieklussen zoek ik hulp en zou ik graag een ‘communicatiegroep’ oprichten.
Ben je sterk bent met teksten, kun je creatief schrijven, ken je de club goed en ben je er veel of wil je graag een steentje bijdragen, op welk vlak dan ook, meld je bij mij of een ander bestuurslid.

Tom doet nog een oproep voor enkele andere functies. Er zijn zoveel enthousiaste vrijwilligers die hun vrije tijd in de club stoppen, tijdens de toernooien, kampioenschappen, competitiewedstrijden, Stick Together, Championsdinner. Hoe mooi is dat!

Ellen Belterman