Scheidsrechters

De KNHB doet mee aan de landelijke Week van de Scheidsrechter.

Nieuws afbeelding 16-6 Vanaf het seizoen 2016-2017 wijzigen weer enkele spelregels. Tijdens het spelregelcafé wordt aandacht besteed aan deze nieuwe, maar ook aan de bestaande spelregels.

Ieder café wordt geleid door een top bondsscheidsrechter die alle vragen beantwoordt zodat iedereen met een voorsprong het nieuwe seizoen in gaat. Op maar liefst 60 verenigingen worden in september spelregelcafés georganiseerd om alle scheidsrechters in het zonnetje te zetten en hen voor te bereiden op het nieuwe seizoen.

Dus fluit je wedstrijden, ben je aanvoerder, trainer/coach of een geïnteresseerde ouder (het accent ligt op de regels voor de elftallen)? Meld je dan aan voor het spelregelcafé bij de LHC via [email protected]. Dit zal zijn op dinsdag 6 september 2016 (tijd: 19.30-21.30 uur, clubhuis).
De aanwezige scheidsrechters worden extra bedankt voor het fluiten en ontvangeneen handige en leuke scheidsrechters gadget.