Rob Hupkens nieuwe trainer dames 1

Beste leden,

Met genoegen kunnen wij meedelen dat wij als club een akkoord hebben bereikt met onze nieuwe dames 1 trainer/coach Rob Hupkens.
Rob is 58 jaar oud en is woonachtig in Apeldoorn. Rob heeft een lange staat van dienst in de hockeywereld. Hij heeft zowel heren als dames teams getraind en gecoacht in zowel de 1e, 2e als 3eklasse. Hij heeft meerdere kampioenschappen behaald en promoties afgedwongen waaronder met zijn laatste team Spitsbergen dames 1.
Na de laatste competitiewedstrijd van zondag 12 juni, zal Rob starten bij de LHC en zullen er direct in de twee daaropvolgende weken vier open selectietrainingen plaatsvinden.
Dames die aankomend seizoen voor dames 1 in aanmerking wil komen zijn van harte welkom.

Deze trainingen zullen plaatsvinden op dinsdag 14 en 21 juni van 20.15 – 21.30 uur en op vrijdag 17 en 24 juni van 20.30 – 22.00 uur.

Rob zal zichzelf later nog uitgebreid introduceren via onze site.

Met vriendelijke groet,

Janine Drabbe,