van 't bestuur

Van het bestuur

Beste leden,

De afgelopen paar weken zijn er gesprekken geweest tussen de TC en het bestuur. Zonder in verdere details te treden, is er vanuit onze kant gezien een vertrouwensbreuk opgetreden in de relatie tussen de huidige trainer van dames 1, Frank Wensink en de LHC.
Naast dat Frank ons vertrouwen heeft geschaad was de manier waarop hij het seizoen met dames 1 af had willen gaan ronden niet in lijn met hoe wij dat als bestuur graag zouden willen zien.

Wij hebben ook gesprekken gehad met Frank. Wij hebben zijn welgemeende excuses na zijn optreden van harte aangenomen.

Wij zien ons als bestuur en club echter wel genoodzaakt om onze werkrelatie met Frank per direct te wijzigen als volgt: het huidige seizoen voor dames 1 heeft nog vier weken en vier competitiewedstrijden te gaan. Wij willen deze vier weken graag verder bouwen aan ons dames 1, zowel richting het aankomende seizoen als richting de verdere toekomst.Frank zal dames 1 blijven coachen tijdens deze laatste vier wedstrijden, de begeleiding zal hierbij steeds aanwezig zijn. De training wordt echter gedaan door de begeleiding.

Wij als bestuur betreuren dit, vooral ook de onrust die dit de laatste dagen heeft veroorzaakt bij dames 1.

Gelukkig kan ik u ook goed nieuws mededelen. Namelijk dat wij nu de laatste onderhandelingsfase ingaan met een potentiƫle nieuwe trainer. Zodra dit definitief bevestigd kan worden zullen wij dit uiteraard doen. Feit is dat wij als LHC trots zijn op ons dames 1, zowel op hun inzet, prestaties als op de gezelligheid die zij uitstralen. Wij zullen er als bestuur en vereniging dan ook alles aan doen om hen dusdanig te faciliteren dat zij hierop verder kunnen bouwen. Zowel voor nu als richting aankomend seizoen.

Tom van der Laan mede namens Bestuur LHC