PAPIER HIER!!!

Laat uw oud papier in onze container glijden, dan hoeft u niet naar Klein Dochteren te rijden!

Beste leden en ouders van leden,

Sinds een paar maanden kunt u uw oud papier bij de Lochemse Hockey Club inleveren! U kunt helpen het verschil te maken of we hier als club een paar duizend euro aan kunnen overhouden of nagenoeg niets!
De afgelopen tijd is er namelijk veel papier los gestort en worden lege dozen in de container gegooid zonder deze te vullen of plat te maken. Daardoor is het lastig stapelen, en zit er relatief veel lucht in een ‘volle’ container.

Iedereen kan helpen
Doe uw papier daarom in dozen en maak eventuele lege dozen plat: dit helpt ons voor een betere vulgraad van de container. De transportkosten blijven per container hetzelfde, dus blijft er meer van de opbrengst over voor onze club!

Vrijwilligers gevraagd
Op het moment zorgen leden van het A-team(Accommodatie-team) en de sponsorcommissie nog voor het beter stapelen van het papier, maar assistentie is dringend nodig. We zoeken hier graag vrijwilligers voor, want met een vaste groep mensen kunnen we het papier nog beter stapelen. Wellicht moet u toch wachten tijdens de training van uw kind of wilt u zo een steentje bijdragen, neem dan contact met ons op. Het kan ook op uw eigen tijden, want sleutels zijn voor handen.

Opbrengst oud papier
We hebben nu twee containers vol gekregen met papier en we zijn er uit dat de leden van de LHC voldoende papier kunnen verzamelen om het rendabel te maken. We hebben bovendien met onze sponsor Hoftijzer goede afspraken kunnen maken en zij sponsoren ruim zestig procent van de kosten.

Met de opbrengst van het papier willen we het komende jaar o.a. met de LHC StickTogether extra clinics gaan verzorgen aan onze jeugdleden. Ook kan een deel gebruikt worden voor enkele verbeteringen in het clubhuis. Dus iedereen is gebaat bij een zo groot mogelijke opbrengst!

Komt u helpen? We horen het graag!

Bij voorbaat dank,

De Sponsorcommissie
[email protected]

De inzamelingsactie wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsor Hoftijzer en hulp van het accommodatie team (A-Team).

Inleveren oud papier
Aan u de vraag om zoveel mogelijk papier voor de club in te zamelen. Op de parkeerplaats staateen papiercontainer van Hoftijzer.

Wanneerkunt u oud papier brengen?
- T
ijdens de veldtrainingen;
- Tijdens thuiswedstrijden;|
- Op maandag- en vrijdagochtend (tussen 9.00-12.00 uur).

De hoofdtrainers (Frank en Annemiek) zullen er voor zorgen dat de container geopend en afgesloten wordt tijdens de trainingen. De barhoofden tijdens de thuiswedstrijden, en het accommodatieteam op de maandag- en vrijdagochtend.

Zet dus geen dozen/papier buiten de container: mocht u een dichte container aantreffen, elk barhoofd en trainer kan hem voor u openen!